Департамент міжнародного співробітництва
та регіонального розвитку Вінницької ОДА
Приймальня департаменту
☎ (0432) 53-09-59
☎ (0432) 66-14-38
Дата: 21.05.19
uk
  • uk
На Вінниччині обговорили шляхи пошуку партнерів на іноземних ринках та можливості просування продукції вітчизняного виробника
На Вінниччині обговорили шляхи пошуку партнерів на іноземних ринках та можливості просування продукції вітчизняного виробника

Сьогодні, 17 квітня, у готелі «Франція» Департаментом міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації спільно з Департаментом  агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів облдержадміністрації організовано та проведено семінар на тему: «Шляхи пошуку партнерів на іноземних ринках та можливості просування продукції». До участі у заході долучилися представники влади та бізнесу, експерти Державної установи «Офіс з просування експорту України», зацікавлені суб’єкти господарювання які мають намір експортувати товари за кордон чи вже являються експортерами, а також представники райдержадміністрацій та навчальних закладів.

З вітальним словом виступив директор Департаменту Володимир Мережко: «Захід проходить у рамках реалізації плану заходів Програми економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2019 рік, який сприятиме підвищенню конкурентоспроможності місцевих виробників як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Важливим є те, що  експорт у Вінницькій області за останні три роки зріс удвічі, а географія ринку збуту нашої продукції охоплює понад 140 країн світу. Приємно відмітити, що 12 тисяч сертифікатів EURO 1 видано Вінницькою митницею ДФС, а це говорить про те, що продукція користується попитом у країнах ЄС. Зростання торговельного обороту  до 2 млрд. дол., з яких 1,500 млрд. дол. –  експорт, втричі перевищує імпорт, що свідчить про збільшення надходження валютної виручки на територію Вінницької області. Наші підприємства мають змогу розвиватися та вкладати кошти в модернізацію та оновлення основних фондів. Цікавим є той факт, що серед зовнішньо-торговельних партнерів на першому місці – Індія, потім Китай та Польща, а основні види експорту це продукція сільськогосподарського виробництва».

У ході заходу учасники ознайомились з шляхами налагодження партнерських відносин за кордоном та каналами просування продукції на іноземних ринках, а також отримали практичні консультації від експертів Державної установи «Офіс з просування експорту України».                 

Під час семінару директор з маркетингу ТОВ «РЕЗАЛТ УКРАЇНА» Володимир Шевчук та заступник Голови правління ПрАТ «Вінницька харчосмакова фабрика» Ігор Семенюк поділились власним досвідом з пошуку партнерів та просування власної продукції на Європейському ринку.

]